Auxologico President recrutează pentru poziția de Marketing & Communication Specialist o persoană ambițioasă, deschisă și empatică, dornică să evolueze profesional în cadrul uneia dintre cele mai prestigioase instituții medicale italiene – Grupul Auxologico din Milano. Spitalului de recuperare Auxologico President este situat în Băile Felix, lângă Oradea, la 15 minute de mers cu mașina de aeroportul internațional Oradea.
DESPRE AUXOLOGICO PRESIDENT
Auxologico President este un spital de recuperare nou și modern, conceput și dedicat în întregime reabilitării intensive, în special cea neuromotorie, care este dotat cu echipamente medicale de ultimă generație, beneficiază de expertiza unei echipe medicale valoroase și de suportul direct al specialiștilor din Italia, și care utilizează protocoale inovatoare de reabilitare validate de societățile științifice internaționale. Mai multe informații aici www.felixmedcenter.ro
DESPRE GRUPUL AUXOLOGICO
Auxologico are grijă, de peste 65 de ani, de sănătatea oamenilor prin Spitalele sale renumite din Italia, Policlinicile și Centrele de Cercetare – 18 locații de top în Italia (la Milano, Roma și Verbania) și în România (lângă București – Auxologico CardioRec și Băile Felix – Auxologico President). Auxologico este o instituție medicală cu o importantă tradiție și activitate medicală la cel mai înalt nivel, un nume ce este sinonim cu excelența în sănătate și grija față de pacienți. Mai multe informații aici www.auxologico.it
PREZENTARE GENERALĂ A ROLULUI:
Ca Marketing & Communication Specialist vei juca un rol-cheie în realizarea, coordonarea și implementarea strategiei de marketing și comunicare a Spitalului, prin activități specifice online si offline: coordonarea comunicării pe social media, coordonarea conținutului website-ului și actualizarea permanentă, planificarea și coordonarea evenimentelor și campaniilor de marketing, relații publice și comunicare cu publicurile țintă, crearea de materiale de comunicare, suport pentru echipele de vânzări și medicală, gestionarea locală a brandului și comunicarea corecta și eficientă a valorilor etc.
PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI:
- Coordonarea locală și asigurarea suportului necesar în implementarea strategiei de marketing și comunicare a Spitalului;
- Dezvoltarea, implementarea și evaluarea campaniilor de marketing și comunicare derulate (online sau offline);
- Colaborarea cu alte echipe interne (de exemplu, echipa medicală și cea de vânzări) pentru a dezvolta noi inițiative de marketing și comunicare;
- Coordonarea și realizarea materialelor de marketing si comunicare (broşuri, flyere, pliante, standuri, bannere, prezentări, newslettere și alte materiale) pentru comunicarea cu pacienții și medicii, și pentru sprijinirea echipei de reprezentanți medicali;
- Gestionarea relaţiilor cu mass-media – asigurarea de articole şi interviuri în mass-media locală şi naţională, atât prin PR, cât şi prin advertising;
- Coordonarea, creșterea și monitorizarea prezenței online – gestionarea contentului pe website-ul Spitalului și pe canalele de social media, derularea de campanii online, campanii SEO și SEM;
- Dezvoltarea și coordonarea de campanii tematice și menținerea unui calendar editorial pe toate canalele de comunicare ale Spitalului;
- Analizarea și monitorizarea nivelului de satisfacție al pacienților și medicilor în relația cu Spitalul;
- Coordonarea și gestionarea prezenței Spitalului la evenimente medicale/congrese/conferințe relevante pentru activitatea Spitalului;
- Organizarea de evenimente/conferințe medicale ale Spitalului pentru pacienți, medici și angajați;
- Monitorizarea noilor trenduri și evoluții din piata de servicii medicale pentru a identifica noi oportunități de marketing și colaborare;
- Coordonează și asigură suportul necesar în relația cu agențiile de marketing și comunicare ale Spitalului.
CERINȚE DE BAZĂ:
- Studii superioare în Marketing/Comunicare;
- Experiență de minimum 3 ani într-o poziție similară (experiența în comunicarea medicală reprezintă un important avantaj);
- Capacitatea de a organiza evenimente mari si medii;
- Abilitatea de a lucra în echipă, precum și independent, și de a comunica constructiv și eficient cu echipa;
- Abilitati foarte bune de organizare și planificare;
- Capacitate foarte buna de a lua decizii și atentie la detalii;
- Abilitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale;
- Viziune şi capacitatea de a gândi strategic pe termen lung;
- Excelente abilități în utilizarea: Microsoft Office, Windows, WordPress;
- Cunoștințe bune despre SEO, Google Analitycs, Google Adwords;
- Limbi straine: Engleza, nivel avansat (citit, scris, vorbit), Italiana, nivel mediu (un avantaj).
DACĂ EȘTI INTERESAT SĂ APLICI PENTRU ACEST JOB:
Trimite-ne un CV actualizat în limba engleză și o scrisoare de motivație la adresa marketing@auxologico.it
Dacă considerăm că experiența ta este relevantă pentru această poziție, te vom contacta în scurt timp.