Clinica Stomatologica » Institutul Clinic Fundeni a finalizat modernizarea secțiilor pediatrice, cu ajutorul unei fundații filantropice

Institutul Clinic Fundeni (ICF) a finalizat modernizarea celor două secții de pediatrie, îmbunătățind semnificativ calitatea serviciilor de cazare și dotarea saloanelor destinate tratamentelor pacienților pediatrici cu afecțiuni grave. Modernizarea a fost realizată cu ajutorul Fundației Filantropice Metropolis.

Astfel, au fost modernizate saloanele și spațiile conexe din cele două secții de pediatrie, iar în fiecare salon au fost integrate grupuri sanitare proprii, potrivit unui comunicat al unității sanitare.

De asemenea, fiecare pat a fost dotat cu console medicale, bare pentru susținerea echipamentelor, sisteme pentru apelare asistente și prize pentru conectarea la aer comprimat și oxigen.

Finisajele încăperilor au fost realizate din materiale special alese pentru a permite realizarea unor condiții sanitare la standarde internaționale.

Lucrările de modernizare au inclus instalarea de sisteme de încălzire a apei pentru a reduce impactul problemelor generate de dificultățile de aprovizionare prin intermediul rețelelor publice.

“Având în vedere statusul de imunodepresie severă al majorității pacienților care apelează la serviciile medicale oferite în cadrul Institutului (pacienți oncologici, cu imunosupresie dată de boală/tratament, pacienți post-transplant, pacienți cu boală cronică de rinichi în program de hemodializă etc.) se impune crearea unor condiții speciale care să asigure (inclusiv din punct de vedere epidemiologic) măsuri speciale de izolare și prevenire a infecțiilor nozocomiale și, prin acest proiect de suflet, sperăm că am reușit să venim în sprijinul pacienților pediatrici cu afecțiuni grave care necesită terapii medicale speciale și pe care, de cele mai multe ori, medicii de la Fundeni reușesc să le implementeze cu succes oferind astfel micuților pacienți o nouă șansă la viață”, au precizat reprezentanţii Fundaţiei Filantropice Metropolis.

Circa 50% dintre copiii diagnosticați în România cu leucemii acute sau limfoame maligne ajung la Institutul Fundeni pentru tratament.

“Pentru toți aceștia, efortul susținut al reprezentanților Fundaţiei vine astăzi, prin finalizarea proiectului de modernizare a celor două secții de pediatrie, să aducă un plus consistent din perspectiva condițiilor de spitalizare care creează acum premisele reducerii semnificative a unor posibile complicații infecțioase specifice tratamentelor aplicate”, a afirmat managerul institutului, prof. univ. dr. Anca Coliţă.

Inaugurarea celor două secții modernizate va avea loc luni, în prezența ministrului Sănătății, prof. univ. dr. Alexandru Rafila.

Articolul Institutul Clinic Fundeni a finalizat modernizarea secțiilor pediatrice, cu ajutorul unei fundații filantropice apare prima dată în 360medical.ro.