Clinica Stomatologica » Terapia dentara

Terapia dentara

Îngrijire dentară pentru preventia intregii familii

Care sunt tratamentele de preventie și de ce este important să le efectuezi la timp?

Desigur, acum este mai ușor ca niciodată să obțineți „dinți noi”, dar haideți să recunoaștem – niciunul dintre noi nu și-ar dori să piardă dinții naturali, chiar daca implanturile sunt tratamentul de electie pentru inlocuirea dintilor pierduti si refacerea morfofunctionala a acestora.

Prin urmare, printre principalele activități ale medicilor stomatologi din Clinica Dr. Eidelman se regăsesc tratamentele dentare de conservare și preventie pentru întreaga familie, ceea ce vă va permite să vă mențineți dinții sănătoși și să vă bucurați de ei chiar și la bătrânețe. Recomandăm tuturor să vină la clinica noastră pentru o examinare periodică o dată la șase luni și să abordeze orice probleme care pot apărea pe parcurs. Scopul nostru principal este să identificăm problemele din timp sau în fazele incipiente și să le abordăm rapid, înainte ca tratamentul să devină prea complex și prea costisitor.

Tratamentele dentare de conservare și prevenire din clinica noastră includ tratamente parodontale, îndepărtarea tartrului, obturatii  (plombe) de toate tipurile, tratamente endodontice și chiar extracții dentare, dacă este necesar.

Vă recomandăm să faceți o examinare periodică o dată la șase luni.

Acum, citiți mai departe pentru a afla care sunt afecțiunile și problemele majore care pot fi abordate în tratamentele dentare de conservare și prevenire.

Tratamente pentru prevenirea cariilor dentare

Caria este una dintre cele mai frecvente afecțiuni dentare și este cauza „găurilor” care apar în stratul dentar. Apariția acestora presupune implicarea mai multor factori:

• Mâncarea dulce și lipicioas
  • Acumularea bacteriilor – acestea folosesc zaharurile ca principală sursă de hrană, secretând acidul care provoacă cariile dentare.Igiena precară– deoarece reziduurile de zahăr și bacterii nu se curăță din gură în mod corespunzător și continuă să se acumuleze pe dinți și gingii.
  • Băuturile dulci și acidulate – acestea determină creșterea în continuare a acidității cavității bucale și eroziunea smalțului.
  • Deficitul de minerale – în special calciu si fosfor care ajută la întărirea smalțului dinților.
  • Băuturi inadecvate (alcool) – acestea cauzând lipsa secreției salivare, afectând astfel capacitatea corpului nostru de a face față acidității și bacteriilor.
  • Factorul Genetic
  • Medicamente care scad productia de saliva

Toate acestea determină, în cele din urmă, apariția cariilor dentare („găuri”) prin distrugerea straturilor dentare și infiltrarea bacteriilor. În stare incipientă nu provoaca nicio durere, astfel încât bacteriile continuă să se multiplice în interiorul lor, secretând tot mai mult acid care in final creste cavitatea.

Dacă apariția cariilor dentare este tratată la timp, „gaura” poate fi curățată și restaurată ușor și rapid. În stare avansată, cariile dentare vor provoca inflamarea nervilor și a vaselor de sânge din dinți, fapt care ne va determina să efectuăm un tratament endodontic.

Restaurarea, obturația dintelui (plombare)

Restaurarea, obturația dintelui (sau „plombare”, ) este un tratament relativ simplu menit să oprească degradarea dintelui din pricina cariilor dentare. Ca parte a tratamentului, se vor îndepărta mai întâi părțile afectate ale dintelui, se va curăța foarte bine suprafața, iar apoi se va umple cavitatea rămasă cu un material special. Astăzi, folosind  rășină compozită de înaltă calitate, care nu conține metale, ne asigurăm că restabilim aspectul estetic și natural al dinților pacientului.

Tratamentul endodontic (Tratamentul de canal)

În situația în care cariile dentare nu sunt tratate la timp, acestea vor continua să se dezvolte, să crească și să pătrundă în adâncimea dintelui, în pulpa dentară, provocând inflamarea nervilor și a vaselor de sânge din dinți. Astfel încât, o afecțiune care s-ar fi putut trata printr-o simplă restaurare a dintelui, ajunge într-un sfârșit să afecteze pulpa dentară, moment în care este necesară efectuarea tratamentului endodontic .

Ca parte a tratamentului endodontic, vom curăța complet canalele radiculare și vom îndepărta țesuturile inflamate și infectate. În cele din urmă, curățăm în profunzime dintele, obturam canalele si il restauram.

La fiecare control și la fiecare evaluare în clinica noastră, vă vom sublinia importanța deosebită a prevenirii și a evaluării periodice, astfel încât să putem trata întotdeauna problema în cel mai scurt timp și în primele stadii de evoluție, astfel încât să nu ajungem la tratamente complexe, precum tratamentul endodontic.

Cu toate acestea, atunci când este necesar să efectuăm un tratamentul endodontic, calitatea și precizia intervenției este prioritatea noastră. În clinică folosim echipamente,si tehnici de ultimă oră, astfel încât tratamentele și intervențiile să fie bazate pe acuratețe maximă, să fie efectuate in cel mai scurt timp, iar procesul de vindecare să fie mai rapid și mai confortabil pentru pacient.

Cum se realizează igienizarea dentară? Proces și tot ce trebuie să știi!

Igienizarea dentară este o manoperă de profilaxie dentară de bază ce ajută la îndepărtarea plăcii bacteriene, a depunerilor de tartru supra și sub-gingival, și a colorațiilor alimentare cauzate de consumul de alimente sau de fumat. Scopul principal este acela de a le reda dinților suprafețele netede și să-i deschidă la culoare. Tehnologia realizată prin detartraj cu ultrasunete și Air-Flow cu particule de bicarbonat permite pătrunderea în cele mai mici locuri din cavitatea bucală pentru o curățare în profunzime!

Te poți întreba, poate, ce este tartrul?

Se recomandă ca vizitele pentru igienizarea dentară să fie realizată cel puțin o dată la 6 luni, uneori chiar și la 3-4 luni pentru pacienții fumători sau sub tratament dentar.

Cât durează procedeul?

Igienizarea dentară durează aproximativ o oră – este rapidă, neinvazivă, nedureroasă și cu efect garantat!

Care sunt beneficiile igienizării dentare? Acestea sunt, categoric, multiple!

• Preveniți cancerul oral
  • Evitați bolile gingivale și parodontale (care pot duce la pierderea dinților)
  • Vă mențineți sănătatea orală a dinților naturali
  • Păstrați un zâmbet strălucitor și o respirație proaspătă
  • Ajută la detectarea afecțiunilor dentare incipiente și cum pot fi rezolvate
  • Procedură ușoară, fără durere și rapid efectuată
  • Prelungiți durata lucrărilor existente deja asupra dinților dvs.

Profilaxie dentară

Cine are nevoie de profilaxie dentară? Vei fi surprins – toată lumea!

Medicul stomatolog efectuează tratamente profilactice concepute pentru copii și adulți deopotrivă care sunt extrem de importante. Îngrijirea dentară de rutină presupune îndepărtarea tartrului și a stratul bacterian acumulat pe suprafața dinților. În plus, ignorarea depunerii tartrului și realizarea unui periaj dentar incorect, într-o manieră ineficientă, prin utilizarea unor mijloace de curățare neadecvate, duc la apariția inflamării gingiei (gingivita) și parodontoză.

Vă recomandăm să vizitați medicul stomatolog o dată la 3-6 luni, menținând astfel gingiile și dinții sănătoși și evitând necesitatea intervențiilor și tratamentelor complexe.

Vrei mai multe informații? Programează o consultație cu Dr. Eidelman astăzi!

Recomandarea medicilor Dr. Eidelman!

Având o experiență de peste 30 de ani, cunoaștem nevoile oamenilor care ne trec pragul, empatizăm cu ei și reușim să le oferim cele mai bune sfaturi stomatologice! Implanturile dentare sunt revoluționare din mai multe puncte de vedere, principalul avantaj fiind acela că îți repară dantura complet. Pentru o eficiență mai ridicată, recomandăm utilizarea bontului MagDent care poate fi atașat șurubului de implant: reduce timpul de vindecare la o lună, mărește densitatea în jurul osului (un beneficiu major pentru pacienții care au o calitate îndoielnică a sistemului osos), implică mult mai puține reparații ulterioare a implantului, este 100% eficient în cazul pacienților diabetici, și multe alte avantaje!  Este timpul ca tu să te bucuri de o dantură perfectă! Te așteptăm pe la noi!  Pentru a afla mai multe informații despre tehnologia revoluționară MagDent, testată și apreciată deja în străinătate, poți da click chiar aici. It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

Doctor Itzhak Eidelman

MEDIC SPECIALIST CHIRURGIE ORALĂ